20 Aralık 2010 Pazartesi

Yatağın “Öteki” Yarısı


Kül tablasında boynu büküktü ve dumanı üzerindeydi henüz izmaritin. Göz göze geldik bir an. Sonra tüten dumanını izlemeye koyuldum... İzmaritten yükselen o dumanlara dalıp gittiğimi zihnimin ücralarında kaybolduğum an farkettim! Yada dumanlar beni çekivermişti kuytulara... Bilmiyorum. Sanki gizli bir el yumuşak hareketlerle beynimi okşuyor hatta tahrik ediyordu. Bu uyuşukluğun sebep olduğu zevkin doruklarında bir semazen gibi dönerken durdum birden! Sigara, izmarit olalı çok olmuştu. Dişlerimi fırçalayıp yattım. Yatağın içine girdiğimde garip bir huzursuzluk kapladı içimi! Çenemin altından karın boşluğuma kadar göğüs kafesimde giderek büyüyen, kalbimi sıkıştıran bir baskı... Önce sırt üstü uzandım. Olmadı! Sonra yan döndüm ve dizlerimi karnıma çektim. Yok... Böylede olmuyordu! Yıllardır yattığım yatağımda elimi ayağımı nereye koyacağımı bilmiyordum. Kendi yatağına nasıl böyle yabancılaşır insan? Sanki bu gece dokularımız uymuyordu yatakla. Döndükçe dönüyordum ama rahat edemiyordum bir türlü! En sonunda pes edip yastığı dikleştirdim. Yatağın içinde bağdaş kurup bir sigara yaktım.
Nasıl alışmış bedenim onun bedenine. Nasıl anlatsam O’nu size! Isındığında onun için soğuyup, üşüdüğünde O’nu ısıtmak için ısınıyorum. Tensel bir termostat sistemi O’na dokunduğum her an ısıyı dengeliyor. Hele kokusu yok mu? Yok arkadaş... Öyle bir ten kokusu yok işte! Bazen uykumun arasında uyanıp bir hançerle göğsümü ikiye ayırdıktan sonra onu içime sokup, üzerinden dikmek istiyorum. O kadar canımın dibine sokasım geliyor ki bazen bir mezar istiyorum ikimiz için... Diri diri gömülsem O’nunla gıkım bile çıkmaz! Hoş, zaten O ölü ben ölmeye meyilli! O ince beli kıvrıldığında uyurken öyle sıkı kavrıyorum ki onu! Korkuyorum kendimden canını yakarım diye. Kor bedenli kadının tutkuyla yoğrulmuş elleri var. O’nunla her yeni sabaha uyandığımda bedenimin her yerinde yanık izleri keşfediyorum. Dudaklarım O’nunkilere değdiğinde mucizelerden mucize beğenemiyorum. Çıplak sırtına dökülen siyah tutamlarının uçları alev alıyor. O uyuyor ben uyumuyorum ve tutam uçlarından çarşafa sıçrayan kıvılcımları izliyorum. İnanılmaz biliyorum ama bana her değdiğinde içimde oluşan kara delik içimi içimden çekerek bilinmeyene sürüklüyor. Bilmiyorum nasıl geçmiş bunca zaman O olmadan! Veya bir sabah gitmiş olursa ne yaparım hiç bilmiyorum! O’na dokunmadan geçecek bir hayat olabilir mi?
Sigara bitti, söndürüp izmarit yaptım! Sesini duymam lazımdı! Yatağın “öteki” yarısı boştu, bedenim yarımdı, ellerim boş, içim hepten sıkkındı! Telefona sarılıp, birkaç kelime geveledim. Baktım ki anlatmaya yetmiyor kelimeler hissettiklerimi koyverip kapadım telefonu. Nasılsa ben konuşmasamda anlıyordu O beni! İçim biraz rahatladı sonra... Ama hayaliyle daldım uykuya. Sanki yanımdaymış gibi kokladım ama pek işe yaramadı açıkçası... Yatak bana dardı, O olsa genişleyecek gibiydi sanki. Sigara kokusu sinmişti her bir yana... Ortak hafızamızda bildiğimiz tek koku buydu zaten... Sanki o pis sigara dumanını birlikte soluyorduk o an... Çünkü O’nunla yasemin kokardı her dal sigara! Öteki yarısı mı? O çoktan umudu kesmişti benden!

1 yorum:

  1. Selamlar Dostlarım, 4 yıldır birlikte olduğumuz sevgilim beni başka bir erkek için terk ettiğinde o kadar bunalıma girdim ki, bana geri dönmesi için yalvarmaya çalıştım, reddetti ve artık bana karşı bir şeyler hissetmediğini söyledi. Birlikte yaşadıklarımızdan sonra, geçmişte paylaştığımız onca aşktan sonra üzgün bir adam oldum, onsuz hayatımı hayal bile edemezdim çünkü ona olan sevgim, bir gün bunu yaşarken herhangi bir nedenle takas edilemeyecek kadar paha biçilemezdi. İnternette DR AJAYI hakkında eski sevgilimi geri getirme gücüne sahip olduğuna dair bir yorum gördüm ve onunla iletişime geçerek kendim denemeye karar verdim ve hemen cevap verdim ve bana neler yaşadığımı anlattı ve bana anlattı. bana diğer adamın ona voodoo büyüsü yaptığını ve bu yüzden ona gösterdiğim ilgiye rağmen beni ona bıraktığını ve sevgilimi geri kazanmama yardım edeceğine ve aynı zamanda bana karşı koyamaması için ona ölü bir büyü yapmama yardım edeceğine söz verdi. gelecekte, üç günden kısa bir süre içinde adam sokakta kimliği belirsiz adamlar tarafından vuruldu ve beş gün içinde kız arkadaşım evimde işten dönmemi bekliyordu ve ben bunu yaptığımda özür dileyerek yalvarmaya başladı, o da özür diledi. başına ne geldiğini hiç bilmiyordum. Teşekkürler DR Ajayi, şimdi kız arkadaşımla mutluyum ve her şey yolunda gidiyor. Herhangi bir intikam büyüsü ve eski geri büyü için Dr Ajayi ile drajayi1990@gmail.com aracılığıyla iletişime geçin. Ayrıca +2347084887094 numaralı telefondan da Whatsapp'tan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil