23 Ekim 2010 Cumartesi

Aşık Olunca Anlarsın


Nasıl anlar insan birine aşık olduğunu? Önce ulaşamaz, elde edemez! Elde edememenin verdiği hırsla, daha çok kaşır, daha çok daha da çok... Eğer olduramazsa bu onu öldürebilir bile! Böyle tehlikelidir aşkın bu boyutu! Karşılıksız aşklar ölümcüldür! Eğer ulaşırsa hedefine duygularının yoğunluğu giderek seyrelir, günden güne yok olur! Aşk maşk kalmaz! Nah kalmaz!
Eğer gerçek aşk bir kere kapıyı çaldıysa, onun gücünü ancak kavuşunca anlarsınız! Şüphesiz ki hayatınızda yer açtığınız kadın/erkek sizin duygularınız tarafından öyle yüce ve ulaşılmaz kılınmıştır ki, onu elde ettiğiniz gün ayaklarınız yere basmaya başlar! Ona biçtiğiniz o uhrevi kılıf yırtılarak, çıplak teni ışıklardan arınır! Korkmayın ve tedirgin olmayın! Herşey yeni başlıyor çünkü! Ona dokunduğunuz ilk an, onun etten ve kemikten oluştuğunu kabul ettiğiniz ilk an, kokusu ve dokusu derinizin altına işler! Sizin zihninizde pompalayarak büyüttüğünüz melek/şeytan insanlaştıkça, düşünürsünüz bu insansa diğerleri neydi diye? Belki uzaylıdır zaten orası meçhul! Benimle aynı yaradılışa sahip tanrı/tanrıçalar aramızda heyhat! İşte bunu bir kere farkettiyseniz ve o üçüncü tür sizinleyse en çok korktuğunuz şey onun gitmesi olacaktır!
Şimdi bu dediğim aşamaları kendinizde test edip, onayladıysanız, gerçek aşkı tatmış/tadıyor olmanız %85 ihtimal dahilinde:)))) Yok tabi öyle birşey! Aşkın yüzdesi mi olur yahu?

Evet, itiraf ediyorum ben çok fena aşık oldum! Hemde çoğacaip! Ona saplandığım ilk andan beri sürekli yazdım, karaladım, kendi kendimi sorguladım, başkalarına anlattım, bağırdım, kızdım, kimi hak verdi, kimi yalandır aşk dedi... Bilmiyorum!
Ama çözebildğim birşey var! O da şu!

"Aşkın bildiğimiz dillerde bir tanımı mevcut değil!"

Dolayısı ile ne kadar kalem oynatırsam, aşkı nasıl sınıflandırırsam, kademelersem onu tanımlayamam! Çünkü aşk aynı ibadet gibi alabildiğine bireysel bir olgu! Herkesin aşkı kendine en büyük ve herkesin ki kendine ölümsüz! İçimizde bir yerlerde karınca yuvası gibi kaynıyor aşk! İçeri doğru derinleşiyor ve bedenden ruhlara bir kapı aralıyor! Kapının ardını bedenin sahibi görebiliyor! Birde gözü keskin olanlar :)

Yani nasıl anlarsınız aşık olduğunuzu diye sorarsa biri, ona sadece şunu deyin;

"Aşık olunca anlarsın!"

3 yorum:

  1. bir kere yaşadım bir kere düşlerimdeki gibi bir sevda yaşadım duruşum ve yaşamak kadar gercek olan sevam bu dönende ayakta kalmadı
    bahar

    YanıtlaSil
  2. aşk mürekkebe damladığı an'da insandan ayrılır

    bir dost

    YanıtlaSil
  3. sanki sana bunu demiştim :) çok sevindim
    damla ö.

    YanıtlaSil