18 Mayıs 2010 Salı

1 Yıl Ne Değiştirebilir ki ?


En tıkanık dönemimi yaşıyorum. İfade etmek istediklerimi edemiyorum. Tüm ifadeler bana biraz eksik geliyor. Yazdıklarım sanki birbirinin aynı gibi... Birşeyler beni dürtmeli... İtici güç olmadan -ki bu itici güç benim için çatışmadır- yazamıyorum. Defalarca kez oturup oturup kalktım şu bilgisayarın başına iki tuşa basabilmek için... Biri hecelerimi düğümlemiş gibi. Herşeyin yolunda gitmesi yazarı kısırlaştırıyormuş dedikleri gibi. Aslında her geçen gün içimde birşeyler birikiyor. Bilgi beni zenginleştirmiyor. Bilgi uyuşturucu gibi öğrendikçe daha fazlasını daha da fazlasını istiyorum. Bilmediğim herşey için kendimle cebelleşiyorum. Herşeyi biraz biliyorum ama hiçbirşeyi tam olarak bilmiyorum. Geçen hergün karambole gidiyor sanki. Bu düşünceler beni yoğururken yeni yaşım gelmiş çatmış. Koca bir sene geçmiş. Peki neler değişmiş ? Çok şey değişmiş çok...
Dünya bir disko topu, hayat klüptür benim için. "Maxi in da Club"'ın anlamı hiç merak edilmedi. Disko topu mütemadiyen döner, üzerine düşen ışıkları ayrı ayrı yönlere yansıtır. Disko topu döner,aynı hızda döner, klübe birileri gelir, birileri gider... Kimileri hiç dönmez, kimileri daimi müşteri olur. Disko topu durmaz, hiç durmaz sürekli döner... Dudak izli bardaklar masalardan toplanırken, barmen düşürdüğü kızı eve atma çabasındayken, işletmeci kasayı kapatırken, ışıklar sönünce bile döner... Üzerinden ne hayatlar gelir geçer, ne ışıklar ne gölgeler geçer ve o hiç durmadan dönmeye devam eder. Klübün en demirbaşıdır. Masalar yer değiştirir, şişeler kırılır, ampüller patlar, top döner ve hayat devam eder. Blogun ismi buradan geliyor. Benim için sanılanın aksine en büyük değişklik ise yazdıklarımı paylaşmaya başlamak oldu.
Yarın doğum günüm... Bu garip dünyayı solumaya başlamamın 21. yılı! Annemin beni kucağına alıp ilk sütünü vermesinden sonra geçen 21 yıl! Büyüdüm ne yazık ki! Çocuk kalmak için ne kadar uğraştıysamda olmadı! Her geçen yıl biraz daha tadı kaçtı sandım hayatın önce, gidenler gibi gelenlerinde olduğunu gördüm büyüyünce! Yıllardır istediğim disko topuna kavuştum bugün. Benim için ne kadar önemli olduğunu kimse bilmezdi. Bana yeni bir dünya bahşedildi. Nice senelere bize! Bana ve cebine birkaç çakıl taşı bırakabildiğim herkese!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder