17 Haziran 2010 Perşembe

Ter Damlası Olabilmek...

Böyle alıyordu avcunun içine aşk! Unutmuşum! O kadar zaman sonra kalbimin varlığından şüphelenirken, öyle zonkluyor ki yeri şimdi! İçerden kanırtarak ciğerlerimi kazır gibi... 2o'lik diş ağrısı gibi kimi zaman tatlı tatlı kaşınıyor, kimi zaman ağrıdan kudurtuyor! Gözlerimi kapatınca, zihnim kararıyor! Tam kendisinden kurtuldum derken, karanlıkta yanıyor o gözler alev alev, hayali bile bırakmıyor peşimi! Böyle belalı işte aşk dedikleri!
Nereden çıktın sen? Nasıl olur bu kadar çelişki varken ? İnanır mısın çelişkileri gözüm görmüyor bile! İçimde büyüyen şey ya kaleme vuruyor ya dile! Parmaklarından akan katranı bir benim gözüm görüyor, gözlerinde yanan ateşi bir bana görünüyor, zihninde ki tilkileri ben takip edebiliyorum. Düşmüyor maskesi düşmüyor! Bir melek gibi uyurken bile kanatları cehennem ateşinde yanıyor! Günahların en tatlısı gir kanıma diyesi geliyor insanın! Haydi gel ve gir kanıma!
Sen öyle tekinsiz duruyorken köşende, belki kendinden habersiz kumpaslar kuruyorsun bana ve benim gibilere! Teslimiyetim koşulsuz! Varlığın ve yokluğun aternatifsiz! Ve böylesine ulaşmak imkansızken, seni hayal etmek çaresiz.
Her çeneni hafifçe yukarı kaldırıp, gözlerini gözlerime diktiğinde dönüyor hipnozcu çarkı gözlerinin her ikisinde! Helezonik içine çekerken beni, öneriyor içten içe kendini bırak bana diye! Bıraksam... Bırakamam! Çekemiyorumda gözlerimden gözlerini!
Sadece bir ter damlası olabilmek istiyorum şimdi kulağının arkasından başlayıp ensene oradan beline kadar süzülen bir ter damlası olabilmek... Kusursuz meyvelerin vahşiliği, dişlesem yok olur belki! Yasaklısın sen yasaklı!
Bir sabah uyandığımda herşeyin bitmiş olacağını hayal ediyorum bazen daha çok umut ediyorum hatta... Sonra yatağın diğer tarafında ki boşluk kulağıma fısıldıyor sesini! İliklerine kadar benim olacağın bir sabah gelir belki! İskambil tutuşturur gibi, yırtıp atasın gelir belki maskeni! İçindeki senlerden bir tanesini seçmek yerine, seninle çoğalırım belki! Belki, belki... Bir damla ter olabilmek lazımdı şimdi! Dudağının kenarına gömülü hain çukura dolan bir damla ter! Tek bir damla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder