20 Ağustos 2012 Pazartesi

Kısacık Sözler Ömürlük Şarkılar




"Sen kimseyi sevemezsin, sevmeyeceksin
Rüzgarların önünde kuru bir yaprak gibi
Sürükleneceksin "

"Rüzgar söylüyor şimdi o yerlerde 
Bizim eski şarkımızı
Vazgeç, söyleme artık.
Hatırlatma mazideki aşkımızı"

"Dertliyim ruhuma hicranımı sardım da
Yine inlerim.
Şimdi uzaklarda solan
Gün gibiyim.
Gecenin rengini kattım 
İçimin matemine
Sönen ümid ile günden güne
Ölgün gibiyim"

"Kimseye etmem şikayet 
Ağlarım ben halime
Titrerim mücrim (suçlu) gibi
Baktıkça istikbalime
Perde-i zulmet (karanlık perdesi) çekilmiş
korkarım ikbalime"

"Bırakma ellerimi
Bırakma yalnız beni 
Son defa seyredeyim
o yaşlı gözlerini"

"Cihana bir daha gelmek hayal edilse bile
Avunmak istemeyiz böyle bir teselli ile
Geniş kanatları boşlukta simsiyah açılan
Ve arkasında güneş doğmayan o büyük kapıdan
Geçince başlayacak bitmeyen sukûnlu (dingin) gece"

"İstanbul'u sevmezse gönül aşkı ne anlar?
Düşsün suya yer yer erisin eski zamanlar
Sarsın bizi akşamda şarap rengi dumanlar"

"Vücud iklimimin sultanısın sen"

"Dediler zamanla hep azalırmış sevgiler
Olsun bana seninle geçen yıllarım yeter
Nasıl olsa her şeyin zamanla sonu yok mu?
Ömür dediğimiz şey küsecek kadar çok mu ?"









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder